بسیاری از مشکلات به راحتی در کانون خانواده قابل حل است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیاری از مشکلات جامعه به ویژه مشکلات مربوط به جوانان به راحتی در کانون خانواده ها قابل حل و بررسی است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز صدای مشاور خانواده های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که در سالن همایش های کوثر این سازمان و با حضور جمعی از مسئولین مراکز درمانی آجا برگزار شد، طی سخنانی راه اندازی این مرکز را کاری بسیار مفید و در عین حال نو دانست و افزود: امیدورایم با راه اندازی این مرکز بتوانیم خدمات خوبی را در حوزه های مختلف به خصوص حوزه خانواده و جوانان به خانواده بزرگ ارتش ارائه دهیم و آنان را در تصمیم­گیری های آگاهانه و حُسن انتخاب، یاری و در حل مشکلات عاطفی و خانوادگی و مسائل مربوط به ازداوج جوانان راهنمایی کنیم.

حجت الاسلام آل هاشم، پیشگیری از بروز و شیوع مسائل و مشکلات عاطفی و رفتاری و توسعه بهداشت روانی در سطح آجا به خصوص در بین خانوده کارکنان را از جمله وظایف این مرکز برشمرد و خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه های لازم به منظور ارتقای روابط سالم بین فرزندان و همسران از دیگر خدماتی است که این مرکز به آن خواهد پرداخت.

نماینده ولی فقیه در ارتش تشکیل بنای خانواده را یک نیاز اجتماعی و البته ضروری دانست و تصریح کرد: جامعه بی خانواده، جامعه ای آشفته و نا مطمئن است که در آن تربیت انسان به راحتی و آسانی صورت نمی گیرد.

 


 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: جوامعی که در آن کانون خانواده ها سست و بی بنیان باشد، یا در آنها خانواده تشکیل نمی شود یا کم تشکیل می شود و اگر هم  تشکیل شد متزلزل و در معرض نابودی و فنا قرار خواهد داشت.

وی دراین باره افزود: در این گونه جوامع، مشکلات روانی و عصبی بسیار بیشتر از جوامعی است که در آن خانواده مستقر است و زن و مرد به یک کانون متصل هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص خانواده افزود: هماهنگونه که معظم­له فرمودند کشوری که در آن بنیان خانواده مستحکم باشد بسیاری از مشکلات آن کشور به خصوص مشکلات اخلاقی و معنوی به برکت خانواده سالمی که مستحکم است برطرف می شود.

حجت الاسلام آل هاشم در پایان با اشاره به این مطلب که بسیاری از مشکلات جامعه به ویژه مشکلات مربوط به جوانان به راحتی در کانون خانواده قابل حل است افزود: کانون خانواده بسیار مهم است چرا که خانواده در تربیت نسل های سالم فکری و معنوی نقش مهمی ایفا می کند و این ویژگی منحصر به فردی است که هیچ چیزی جای آن را  نمی گیرد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا